Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Saturday, January 3, 2009

bicara 2009..



haha...setelah sekian lama aku xbkk blog ni..aku lupa lagi sekali password..hentam2..br lar dpt mencerobohi blog yg xseberapa ni..hak3...da lama gak ler pena aku ni xberkata2 n merapu2 ye..
ni da nk start merapu ar ni hehe...aku da tetapkn azam sempena nk berubah ni...
almaklum ausmat kang susah nk mampuih..so sikap blajo maen2 cam kat mrsm dulu..
kene ar buang jaoh2...kah3..nk taw azam br aku pe..

1.nk jd hamba Allah yg bertaqwa(wajib tu..aku slalo melewatkn solat)
2.nk jd anak yg soleh(aku kuat cr gado dgn mak ayah aku..tp dorg tetap syg aku..huhu)
3.blajo bebeno kasi TER lbh 90..insyaallah(nk g australia..australia tunggu aku noh)
4.membentuk diri jd kawan yg baek(haha..insaf xmau cr pasai dgn roommates or classmates)
5.xnk wat dosa da..(bnyk sgt dosa da wat..smpi berat sebelah bahagian kiri aku..nk bnyk pahala)..

doa2 lar azam aku ni tercapai..jgn lar tersangkut mane2..hehe...