Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Sunday, April 26, 2009

be strong dude...

pada keheningan satu ptg..
yg pnh aman,suhu suam2 kuku..
udara yg tenang tnp disaster..
tetiba sorg jejaka yg diakui gagah..
kuat,macho....NANGES...
coz teringat n windu
 kat pompuan yg xnk kat ie..
then meluahkan perasaan kat aku..
ntah yg keberape kali kowt..
aku lak xada guruh,taufan..
angin ape ntah msk bdn..
g tengking kat ie..

AKU:"wey..watpe nk nanges2 ni.."
BDK A:"aku windu kat bdk tu..nk peluk ie..
              xdpt..peluk ang..busuk..peluk bantal jela..",bdk tu emo lg..
              nanges kuar air mata jantan ie..da ar kutuk aku..cis
AKU:"woiiiii,watpe ler ang nk nanges sai ie..
          lupe jela..eeee..xpyh pk sai pompuan yg xnk kat kita..
         no points...bazir air mata..pandai.."
BDK A:"aku syg ie lar"
AKU:"da ie xnk kat ang..lupa je..
          kalo ie syg kat ang..xkn ie reject ang..
          ada paham.."

bdk tu terase n blah tinggalkn aku..
then..aku pk lik..aku jahat sgt lak berterus-terang..
tp aku xske ar tgk laki NANGES SBB POMPUAN..
kalo sekali dua tu ok ler..tp kalo da dok ulang2 nanges..
aku pow panasssss...name je laki..tabah le ckit..
br kene reject da cam idop xberguna..
Ko da ada kwn2 yg syg kat ko..
Ko ada famili yg syg kat ko..
Ko ada sume bnd...
so xada pompuan dlm idop..
xada hal pny ler..
ni x..dok nanges2 megenang diri kene reject..
tu kew name cinta???wat kita menderita...

Bak kata hamkaCinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat. 

so pk2 ler..kita bercinta coz nk wat kite hepi..sonok..
kalo da nanges2..baek xpyh kowt..
ko muda lg..bnyk lagi benda yg ley ko nanges instead POMPUAN..
So be strong dude..
look around you, there are a lot of girl
prettier n nicer than her..
laen kali tgk HE'S JUST NOT THAT INTO YOU k..
bg bukak minda n mata ang tu..
dunia tu lbh daripada sume tu..
haha.ok...go2..fight2..win2..(Cheer rumah sukan dulu,zarqali)
be positive..mari beramal.hehe