Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Friday, May 1, 2009

a joyful day




  haha..semalam berakhirlah kelas untuk sem 2 ni...pasni ada cume ada talks all on all subjects, then final lorh...huhu..hepi tu mang ar..pasni ni xblajo da..tp cuak lak nk exam memandangkn ilmu di dada xbrape nk cukup..hehe...pasni windu ar aku kat bdk2 kelas smsp ni..
chan yg baek..
sui ling dgn lee hom ie..
shin huey dyg kuat gelak..
tan yg kuat buli..
li san si sotong..
catherine yg blur..
yaw yg pemalu..
aisyah yg kecoh..
si paradox,huey min..
chia ni yg comei
elsie yg nakai..
jia pei yg pendiam..
arip yg mereng + genius..
haikal yg garang..
korg kalo windu kat aku g lar bota k..aku belanje kome nasi goreng bantal peluk kat deli planet restoran..kalo dtg..haha..kalo xdtg berhenti berharap aku nk belanje k..
 
  malam tu lak ada dinner taekwando..haha..aku xmkn pg n lunch..semata2 nk habiskn sume mknn kat baba nyonya restaurant tu..ekeke..mang brape kali kowt aku tmbh..smpi ada perasan aku dok tmbh2 lauk bnyk kali..haha..nafsu mkn yg amat gler kowt..syok gler mlm tu..bradley dgn menari gler...zul,aizat,chua,amin,lulu siap karaoke lagi..wat aku tergelak jur..rupe2 sore dorg ley tahan gak lak..sgt2 enjoy n best..haha...