Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Monday, December 27, 2010

gambar2

Alhamudulillah akhirnya selamat gak aku bertunang.walaupun dibuat secara tergesa2, tambahan cuti sem bakal berakhir,tapi semuanya berjalan dengan lancar.syukur sangat2.sowi kpd mereka yg xdijemput,pertunangan kami cuma wat kecil2 je.sedare2 je yg dijemput..bila kami kahwin t,kami jemput kome k.jangan xdatang k.









ni la gambar tunang kami.sweet kan.doakan kami bahagia k..






yang bawah ni lak.gambar2 masa before ari pertunangan kami di johor.dah alang2 g johor nak bertunang,tu jejalan kat melaka sat.bak kata perpatah owg dulu,"sambil menyelam, intai duyung mandi"..haha







kakak saya ngah posing maut

.

abah n mak yang asyik masam bila gmbr diamek.ish3





mija gemuk n mak naik beca love..hehe





mija gemuk yg xpenah naik kereta api







kami kat kincir air zaman sultan melaka dulu.da lama kowt



like father like son


dia posing lagi..haish




muka batak xpenah naik beca.hehe



kunun2 nk wat pose seksi tuk tunang tersyg.tapi cam terencat lak..haha
haha..percaya ke aku tunang??main2 jela..apekejadah nak tunang.duit pun xada..haha..sebenarnya yang bertunang itu sedara aku,cik fifi..tahniah ye fifi.kawen cepat2 k...aku bila lagi?lambat ag nk bertunang unless mak abah aku support..kalo dorang support..besok gak aku g nikah dengan siti saleha..hehe

muka siti saleha excited nak kawen dgn aku..hik3.perasan beno..mcm la dia kenal ko hisham.dah hentikan karutan ni.jum tido..zzzzzzzzzzzzzz













ga