Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Sunday, July 15, 2012

tomorrow is my new chapter berpraktikal..
bermula lah pancaroba berpraktikal..
urm..perasaan dah bercampur baur..dah la baru habis final..
belum puas nk berehat dah kene buat internship..huhu..
hopefully, pak cik2 and mak cik kat sime darby research centre tu baik baik belaka
and plg penting hope xada hantu yang menganggu aku..huhu
cuz ada owg cite kat rumah tumpangan tuk pelajar praktikal berhantu..
hantu pls be nice..jgn sesekali bg aku sedar kehadiran kau yg tidak diundang..
jgn juga sesekali tunjukkan muka kau kat aku..
aku dtg nk belajar bkn nk rosakkn umah tangga korg k..huhu

pasni jadi single ranger..da xada kwn kwn nak teman aku..huhu
baru sehari xjmp kwn kwn..dah terasa rindu study sesama..
tp yg plg penting minggu depan nak balik umah..
dah lama xbalik umah..nk pose sama2 famili..yezzaaa..