Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Saturday, November 10, 2012

orang tua-tua kata...

Orang tua-tua kata siapa yang jadi pengapit, nanti kahwin cepat!!!

Nah, sekarang dah terbukti hipotesis di atas is proven wrong. Sebab aku yang dah tiga kali (baca semula,bukan sekali tapi TIGA kali) jadi pengapit tapi still membujang.kawan aku yang xpernah jadi pengapit pulak yang kahwin dulu.hihi..

Maybe belum jodoh aku lagi (saja nak menyedapkan hati) huhu. jangan jadi macam filem 27 dresses versi lelaki sudah..kuang2..

Bila aku cerita sai kahwin, mak aku siap2 dah warning.

"Angah, jangan kahwin cepat sangat, nanti asyik utamakan bini je! Mak n Abah lak, Angah biarkan"

haha.Riso bebeno Mak aku pun..aku ni hah kerja pun belum, macam mana nak kahwin....hihi.

lagipun lambat lagi nak fikir sai kahwin, target kahwin bila umur dah 25 tahun keatas..

so nanti dah berkemampuan, grab la mana2 pompuan yg solehah tuk dibuat bini..haha.xpayah cinta2 ni, kang xkesampaian je memanjang..haha

tapi rasanya syiok lagi jadi pengapit dapat makan best2 je..dah pengantin malu2 nak makan..so sesiapa nakkan pengapit lelaki boleh la contact aku ye..haha..



ni 1st time jadi pengapit.debar bos..

Ni masa wedding akak aku.so kene over sikit.haha

masa makan beradab bersm pengantin plg syiok.lauk sedap.yummy