Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Friday, March 8, 2013

birthday saya!!







Hooray, Im officially 23 years old!!
I have grown up as a handsome young man
I want to thank to all for wishing me happy birthday and did celebrate my big day with huge surprises!!

Especially the birthday celebration at icity!
what i didnt expect.

At first, my housemates (zul, helmi, faris n hafidz) and I planned to have dinner to celebrate my 23 birthday.
Habis je dinner, dorang ajak ronda2 icity and ikut je dorang..
Sampai je icity..
jeng..jeng..jeng..
i saw our classmates were there
and
they started singing happy birthday song for me
apa lagi mata dah mula berair!!
syakirah wakaka did record that.
malu je, dah besar pn nak touching sampai nanges..haha..

my birthday cake..kiut kan.rasanya cam apollo
These people really made my day!!thank you guys..
masa ni jenuh nak baca kad dorang bagi..hihi

my 2nd birthday surprise lak di lab forensics..
aku n zul buat fyp kat lab forensics and kat sn kami berdua je bdk degree
yang lain2 tu semua postgrads.

that day was my birthday
and hari tu semua orang xada kat lab (xsyak pepe pun cuz xpenah gtaw dorang bila birthday)
hari tu cuma aku n zul je
aku buat lab macam biasa
then zul suruh aku teman dia g on pump gas tuk gc-ecd kat bawah..
memula aku malas nak teman dia
tapi dia paksa gak
bila turun bawah
tengok2 kak norlie, kak heha, abg rafaie, kak bayu n pn haida ada kat sana
ada kek sekali..
ingatkan dorg nk celebrate besday bdk postgrads
tapi rupanya dorang celebrate besday aku..
huhu terharu..padahal baru kenal dua minggu


kek yang kak bayu buat..



rakan2 lab forensics..

Anyway, thanks to everyone yang ingat, wish and sudi celebrate birthday saya..
nak sebut semua nama memang banyak..
takut tak tersebut..hihi.
thanks sgt cuz wish happy birthday.
each wish is counted and it means a lot to me, friends..

My deepest thanks to my best friend, zul.
i know you are the mastermind tuk surprise birthday aku kan..
thanks for being good friend to me... 
terima kasih sgt cuz pinjamkan aku duit time aku pokai,
terima kasih bagi support when i was down.
aku mintak maaf kalau aku ni ada buat benda yang menyakitkan hati hang.
nanti hang kahwin, aku bagi hadiah special k..haha..

last, my sincerest gratitude goes to my parents.
Mak and Abah thanks post muffin sampai ke shah alam.
sedap sangat..
Angah mintak maaf sbb selalu menyusahkan mak n abah
Angah harap umur angah dipanjangkan dan boleh balas balik jasa mak n abah
and yang paling penting Angah wanna make u proud of me and take care of u for the rest of my life..
i love u both..