Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Monday, September 29, 2008

meh aku cita bdk2 bilik 501 blok 2 cendana..





Perghhh...dah lama rsnye aku xbukak blog..windu asenye nk menulis ni...ekeke..smpi td lpe password blog ni mende...hak3...hah..aku nk cita kat kome sal bilik aku..taw x aku bermastautin kat ne skrg???aku dok kat kolej cendana blok 2 bilik 501..oleh tu..aku nk knlkn korg dgn bdk2 bilik aku..mane lar taw tetiba ada yg berkenan..ley promote..terutama kat rose tu..btl xrose??kire btl gak ler..
yg pertama aku knlkn si shahideen hakim..gambo 1st td..dia dok s.alam..dkt jur..pe ley aku ckp sal dia..hmm???haha...rose ler..ari2 bergayut dowh dgn rose..tp dorg kwn baek jela..jgn syak wasangka..kang dorg marah aku lak..dia ni kalo korg perasan ada cam farid kamil kan2??btl x..aku ase kome mesti sokongnye..ni owgnye baek,hepi2 memanjang...dia ni nk jd engineer..kat new zealand..so baek kome ngorat b4 dia fly k..hehe
2nd ni lak namenye azrol harith rashid..owg panggil dia pokyo..aku pow xtaw ape kene mengena pokyo dgn dia...ekeke..sekali tgk dlm gambo ensem..kang tgk face to face..market gak lar..dia ni ada sume perangai bdk2 dlm bilik aku ni..dia ni kdg2 emo cam asri..kdg2 hepi cam ideen..kdg2 tu gak pengotor cam aku..tp aku bersih lg lar..sumtimes rajin cam roy..xpow alim skit drpd syahmi..muhaha..kire baek gsk dia ni..cme sensitif cket je..owg ghanu...nk keropok lekor pokyo...
3rd lak ni asri hashim..bdk bilik aku sekamar lar..dia ni owg kedah..roomate aku kat mrsm pdrm dulu pow kdh gak..dia ni emo kdg2 tu.kene jg kt2 cket..tp dia ni memahami aku lar..
ley share2 rahsia dgn dia..aku ni penakut cket..malu2 taim aku cuak ada antu..aku lari tido katil dia lar..sian dia..kan2..aku plg xske bunyi alarm dia..ske kaco aku tido..hehe..
4th ni ialah safwan lar..atau dikenali dgn perutnye tg boroi..name glamer ROY..dahsyat tu..aku ase dia lar plg matang antara kami sume..br smbt birthday on 28 bln 9 ni..tahniah ang da tuwe..baek bdknye..xske lagha2 ni..slalo g usrah..sejuk peot mak mengandung..dia ske bc novel cinta dowh...jiwang siot...
5th ni lak si wan syahmi dr ghanu gak..owg panggil dia abe we..wek geli aku dgrnye..kat blok kami.dia lar si supplier bg komik2 sume..dia ni rajin gak blajo..dia dgn asri cam ske bersaing..pdhl kos laen2..pelik aku..tp persaingn tu bek..hehe..muka ley kate jambu gak lar..try la ngorat..hehe