Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Monday, May 25, 2009

kisah cinta kutub utara kutub selatan


Baru-baru ni aku tgk sebuah talkshow dari korea bertajuk chitchat beautiful ladies yang selalu ditayangkan di astro.Talkshow ni memang best coz setiap dipenuhi dengan gadis2 cantik dari pelbagai negara.Dalam satu episode tu,ada gadis malaysia bernama sophia ridza.Tu yg wat aku makin nk tgk program ni..haha kegatalan yg terserlah..rupa-rupa ada surprise episode kali ni.ada seorg lelaki korea,Jang Dong Ock datang melamar si sophia..mak aii..berani gler kowt..selama ni Jang dah dok usha Sophia dalam rncngn ni..then ie amek risiko melamar si sophia even dorg xpenah kuar or jmp b4 ths..caya ar..aku memang kagum dengan keberanian Jang melamar sophia..almklum cinta mnerusi pandangan pertama katakan!!!kalo ar aku..dah pasti aku xwat mende yg same..maybe aku blorm mencintai seseorg sedalam cinta Jang terhadap sophia..haha aku kene berusaha tahap tu ar nmpknye..anyway they r so sweet..romantis bangat..hopefully,pasni dorg bagio n still together n Jang memeluk islam.amin..(aku teros dalam mood berangan bidadari dtg melamar aku..haha bnyk ensem..kah3..)