Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Tuesday, October 19, 2010

kayak-ing di tasik shah alam

hari ni berjaya melepaskan tension dengan berkayak..
first time kayak ni doe..memula gabra gak le..
riso sampan tu terbalik,aku dah la xreti berenang..tapi aku gagahkan diri gak le berkayak..
semua gara2 si hafidz yg beria2 ajak p berkayak..
habis je test statistics kami teros g..aku sampai dah beh kayak pun..still ketar lutut..hik3..penakut bebeno..tapi best..


muka2 budak2 riang berkayak

muka cuak berkayak..haha..



en adan yg control macho



aiman yg comei..haha.jgn maen2 bdn je kecik..tapi kayak laju gle..tabik3



aku boleh termasuk bawah restoran terapung ni tyme kayak..
serious segan gila


kalo nak tahu..owg laen sume kayak sorg2..aku n zul je kayak berdua..aku la pny pasai..
cuak gila nk kayak sorg2..haha..takowt tenggelam..
aku rasa kalo xada zul tolong..mahu aku terapung sorg2 kat tasik nih..haha..
anyway kayak best..tapi rasanya pasnie aku xkan p da..haha...