Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Sunday, September 26, 2010

dinner raya aces

td nk tulis something tapi skrg dah missing words lak..xtataw nk tulis pe..huhu...
biar gambar jela bercerita..hehe

kanak2 ribena berposing dengan baju raya

ni la dayang2 yang jd penyambut tetamu bila aku kawen t...



ensem x???haha..aku je xensem kan..misai n janggut dah xada..ni sume pasai kesatria kembara..misai n janggut aku bela dr form 2 smpi kat intec kene buang...huhu..
mcm pelik je muka bila da xada bulu2 sume..huhu




budak2 kelas asb1cn1..sikit je yang dapat mai..yang lelain ada perkhemahan..huk3..kalo xmesti havoc sikit..



cuba teka sapa yg jadi king of the nite????
jeng2..aku lah...haha..bior beno..
haha..aku pelik gak cam ne aku ley menang..
padahal berlambak je yg ensem2
dengan baju raya deme..
aku cuma baju recycle ry lepas2 je..
azreen anis lak jd queen of the nite..
mc jahat gila soh kami berduet nyanyi lagu seloka hari raya..
tp sian kat anis dia nyanyi sorg2...
aku wat bodoh je,xnyanyi pn..mana tak nya..
lagu seloka hari raya..bnyk beno alphabet R..
aku da pelat R..kang xpasai2 wat malu je nyanyi, sebut R pun xbetoi..
jgn marah ye azreen..terpaksa buat wat cam tue..haha..

skrg dah nk dekat beh sem..final tinggal 3 minggu sahaja..berdebar gila..skrg ngah banyak tests n quiz..huhu..banyak xblajo ag..cuak gila..da xmau jd manusia yang gagal..
doakan aku boleh wat ye final nih..