Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Friday, November 26, 2010

25 things about hisham baik lagi tawaduk

chakkkkkkkkk..........hi.saya kena tagged dengan cik zaty,dia kata kalau rasa ensem kena wat tag ni.Jadi dah buat ni kira hensem la ye zaty.hehe


lihat gambar di bawah..sungguh kacak lagi bergaya kan..



Ayat2 wajib sebelum wat tag ni berbunyi begini,"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged".



1)nama saya mohammad hisham bin sulaiman

2)orang suka panggil saya hisham,sham,uncle sam,kambing,tomei2,tok janggut

3)number 2 is my favourite number sbb saya lahir pada 22hb 2, then saya a
nak kedua

4)im a boy who misses his blanket.saya ada masalah insomnia kalo xada selimut.haha.selimut kira wajib ada kalau nak tido.tak kira panas ke x,saya tetap tidur dengan selimut.xada selimut,cadar pun boleh wat jadi selimut

5)seorang dyslexia(tataw maksud dyslexia p g google)..antara cthnya,saya xboleh bezakan kiri n kanan,selalu confuse huruf d dengan b..

6)pelatt abjad R..so sangat cuak kalo ada presentation..takut owg xpaham

7)Kalau saya marah,saya suka diam dan wat endah xendah.kalau saya cakap masa ngah marah,i bet u dont want to listen it


8)masih tidur dalam bilik mak abah kadang2.opah saya selalu tegur sbb xbaik kacau mak abah.tapi sekali-sekala ok la,melepas windu.haha

9)"takecare.tata.wassalam"
tu ayat2 bila saya nk bg last msg or to end a chat with somebody.kalau saya xsend mcm tu time msg or chat, means owg tu rude bila msg atau saya xada kredit ataupu
n disconnected masa tu

10)setiap kali jumpa owg baru kenal.mesti dorang cakap,
"hey muka ko cam pierre andre.ada gak cam nabil mentor".
Saya rasa dorang ni rabun kowt.xreti bezakan muka saya dengan pak cik2
nih



dari kiri;saya,pierre andre,nabil.sila cari perbezaan kami ye.haha

11)saya suka makan tempe.terutama tempe encik sulaiman(tempe yang bapak saya buat)

12)sangat2 berkira tentang duit except for food.saya lebih rela berbelanja rm50 utk makan makanan sedap daripada beli sehelai t-shirt baru

13)berjiwa sentimental.saya simpan semua benda yang saya masih ingat memorinya.Kalau nak tahu,surat2,kad2 yang saya dapat dari sekolah rendah sampai sekarang,saya masih simpan lagi..saya simpan gak kad valentine yang saya dapat daripada seseorang masa form 2.tu kad paling besar penah saya dapat.saya simpan bukan sebab saya suka dia lagi,sebab nak tunjuk kat cucu2 t,yang datuk dorang ni hot stuff(haha sgt poyo kan)

14)cita-cita nak jadi pensyarah mass and energy balances( xar gurau je)..tapi kalau nak jadi pensyarah kena ada Ph.D..susah tu

15)masih single (tapi ramai xpercaya,xpercaya sudah.haha).rasanya akan kekal single in three years in a row.sebab i think i'll perform better in studies bila single, so gotta to stay like that

16)handphone pertama motorola c650, second nokia 6101,third nokia n70, forth i-mobile 200, fifth nokia 1202,sekarang csl i-200

17)cenderung melihat sesuatu perkara,individu dari sudut negatif(susah nak ubah ni..adoi)

18)hate being alone.sebab tu terlalu bergantung kepada family and friends

19)suka wat bising dalam kelas(untuk mengelak daripada terlelap)..cuba la try, sangat berkesan.buktinya sem lepas saya xtetido dalam satu kelas pun

20)dulu xsuka angkat call,asyik nk reject call even bila lecturer kol pun saya reject,tapi sekarang dah ok sikit..thanks kepada yang telah mengubah diri ni

21)perangai yang paling terok ialah slalo anggap pendapat owg lain salah, yang betul cuma pendapat saya je(asyik nak menang je kalo bertekak)..haha..yang ni kene ubah..

22)seorg yang sangat benci mengemas.mak abah selalo bising bila tgk bilik saya.dorang selalu cakap bilik saya macam tongkang pecah,xpun mcm kucing baru lepas beranak

23)xsuka dipuji(takut riak), tapi suka puji diri sendiri(mcm masuk lift tekan sendiri,bukannya owg lain yang tolong tekankan)

24)sangat suka belajar subjek sejarah.tanya la fakta apa2,masih malar hijau di kepalaku

25)kemahiran komunikasi sangat terok.nk kene improve ni.huhu


dah habis pun 25 things about me.saya nak tag budak2 yang malas nak update blog dorang.at least kasi dorang sebab nk update blog.. hehe..kanak2 bertuah tersebut ialah:


1.nabilah
2.sasha
3.chiral
4.umai

sapa2 nk wat.wat la..dah buat gtaw k..nk usha..selamat mencuba!!!!!