Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Sunday, February 27, 2011

siaran tertangguh


dah lama xupdate..just nk kongsi gmbar2 time besday beta,220211..beta sudah 21tahun..sungguh tua tapi xmatang2 lagi..

anyway nk cakap tq kat sume yang wish besday beta..terharu sungguh..ingat gak korg kat beta xfeymes n hensem mane nih..huhu..nak ucapkan tahniah kepada zul,owg pertama wish besday beta(da satu bilik),owg pertama msg n kol lak jatuh kepada mila n azreen anis..mekasih siap nyanyi lagu hepi besday walaupun sore dorg xsedap..hp aku rusak ms ni,tapi mila n azreen siap kol hp zul,semata2 nk wish besday aku..tq..sonok jd lab partner korg..huhu..nk tgk muka mila n azreen cam ne???


dari kiri: azreen,aiman.hisham baek,mila



1st celebrate besday kat umah pada 200211.sambut awal sikit.sebab kene balek shah alam..nk boh gmbr bnyk tapi sedare mara free hair lak ms ni..so xblh la nk kongsi..hehe



tgk kek tu..tulis umur aku 20thn..haha..memang la xgenap ag 21tahun ms tu,besday aku 220211..muhahaha..


muka budak sgt 'matang'.hahaha





pastue..kat fakulti lak..masa ngah nak balik..tetibe ada tepung melayang kat muka lak.tepung sampai masuk dalam baju..da la berpeluh ms tue..melekit2 badan dengan tepung hadoi.huhu..habis motor aku pun kene tepung..sampai sekarang berlambak kesan tepung kat motor aku..maleh nak basuh...hahaha..



then kat bilik lak..masa ngah busy wat assignment thermodynamics yg susah nak mampuih..mir,zaki n ah chong bawak kek..mekasih..terharu doe..dah tuwe2 pun ada gak org nk celebrate besday aku..mekasih ye..

jeng2..kek dah mai...



muka selekeh gilak..haha..eemir,adan n aku lahir bulan 2..so sambut besday sm2 la..haha



muka budak2 xbrape nk excited..


ni hadiah zul tuk aku,coklat cadbury..walaupun zul masa ni ngah sakit2,demam n time tu suspect dengue..tapi dia gagahkn gak join kami..huhu.mekasih zul..sowi xdpt melawat ang kat hospital melaka..tapi lega sikit bile dengar ang dah makin sehat drpd denggi yg durjana tu..cepat2 sembuh k..nanty aku belanje makan abc section 2..hik3..


ni lak hadiah dari ah chong,mir n zaki..cube teka dorg bagi pe???


dengan aiman,prince of tennis


dengan zaki palapes..haha


budak2 tomei2


ni la hadiah yang mir,zaki n ah chong bg..hp baru..dorg tgk hp aku da rusak n owg susah nk cntct aku..teros dorg kasi hp baru..mekasih..comei gila kowt hp tu..tq2...


bila sambut besday dengan dowg.teringat balek besday2 lepas2..mostly aku sambut dengan mir..haha..mang jodoh kita panjang la mir..hehe..jum imbas sikit




1.tahun 2007
tempat kejadian hostel mrsm pdrm kulim
umur 17 tahun


tok janggut???sebab aku sorg je janggut pnjg ms tue..haha


dari kiri:afif,annash,mizan,haxif,aku,mir n siva(masa ni muz tngkp gmbr kami)




2.tahun 2009
tempat kejadian pizza hut sacc mall,shah alam
umur 19 tahun

again dengan mir gak..hehe



3.tahun 2011
tempat kejadian kolej blok c 402,kolej jati,uitm shah alam
umur 21 tahun


kali ni pun sambut dengan mir gak..tapi ms ni dia lak tangkap gmbr ni..haha

setiap 2 tahun ang sambut besday aku,mir..terharu ar..xpenah kwn lain sambut besday aku lebih 2 kali..ang sorg kowt..mekasih taw..hope persahabatan kita kekal sampai ble2..sowi la kalo aku kadang2 emo sikit..jangan terase taw mir..

kwn2 lain..aku sayang gak..tq for being a friend of mine..siapalah aku tanpa korg kan..huhu..mekasihh gak kat famili aku..yang sanggup bertahan n sabar dengan kerenah beta especially mak n my abah..so hisham sekarang dah 21 tahun,xreti2 nk mature..ada aku kesah?..muhaha..