Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Saturday, May 14, 2011

mengayuh ninja



kalau kat area rumah, petang2 semua dok bersukan, ada gak yang rajen berkebun, ada gak yg dok sembang2 kosong je..

petang ni special sikit..coz aku first time cuba bawak motor baru adek aku,ninja kawasaki..haha..orang lain sume da reti bawak motor class , aku br je terhegeh2 nak belajar bawak motor ni..memula cuak gak..takowt terpelanting, xpasai2 berdarah lak..

lagipun aku nak maintain rekod bersih aku xpernah lagi jatuh or accident dek motor..hik3..


ni la motor yang saya bawak..
sila tgk motor je,bkn tgk penunggang...
penunggang tu xensem pn..huhu


hadoi..baru pusing taman berapa kali,da naik lenguh bontot..mana xnye,asyik kene menongek aje..tu xkira berapa kali mati engin..yang herannye,bila tempat yang ada owg je, masa tu la motor tu nak mati engin..dah la nk free gear pun aku kantoi..wat malu je pak cik n budak2 tengok..haha




ni lak aku n adek aku,hasnan aka nanan



dia bukan main garang ajar aku naik motor ni..dulu masa ajar dia matematik, aku xla garang sampai macam tue..haha..

masa aku mati engin, bukan main lagi dia cakap kat aku, " belajar pandai, bawak motor class xpandai2".dia memang bab perli aku sangat2 terer..

orang slalo sangat cakap dia ni abang aku..sebab dia lah aku simpan jambang, atleast nampak sikit aku mcm abang.tapi still owg ingat dia abang aku lagi..haish..