Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Sunday, June 7, 2009

apabila kawan baikku seorang wanita

haha..dengar tajuk macam gempak je.cam tajuk novel terbaru faisal therani jur.kan2??
sebenarnya nk share2 skit..taw2 jela sharing is loving..oppss silap..caring..haha

korang perasan x satu benda??bila laki baik je dgn sorg pompuan,mesti kita ingat dorang kapel..cam semua minda dah disetkan macam tu kan..Nape ye??

lately,mende yg sama gak jadi kat aku.Keakraban aku dan siti humairah,my best fwen dislhtafsir
sebagai kekasih.Tgk hal ni cam besa2 je.Tp aku taw mesti umai ase xselesa n bengang bila owg kata
kami mcm tu..sowi umai..jgn bengang noh..
Nasib baeklah,Umai ni single,kalo ada pakwe..mau aku kene belasah dek rampas
awek owg,xpow pakwe dia terjun bangunan..haha..

tetapi kes kwn jd kekasih ni memang selalunye terjadi..
almaklum jantina yg berlainan ni dah smpi berkwn sgt2 baik
ley mnyebabkn perasaan sayang tue membuak2..
actually senang gak kalo kwn jd kapel kita..
si dia dah taw baik buruk kita..xpyh susah2 nk control bajet baek..haha
then,si dia memahami kita jauh lebih baik..btl x??

but for me,kalau kwn jd kekasih ni..sgt2 ar menakutkn..sungguh menyeramkn..korg ley bayangkn,kalo kwn jd couple:
  • susah nk bezakan feeling kwn or cinta(naye2 nih,kecelaruan emosi)
  • kalau gaduh,xada tempat nk mengadu n berkongsi.(da kwn kte jd teman gaduh)
  • kalo putus,hilang ar kwn dunia n akhirat.(ni plg xbest.huhu.jd kwn lbh baek drpd musuh)
haha...tapi setiap owg punya pandangan yg berbeza..janji bahagia sudah.xpeduli benda lain kan...
belasah je...
scr ringkasnya, aku n umai memang xada ape2 ar..
hahaha..kalo ada apa2..aku gtaw lar..
punya ar pnjg aku merapu..
k,tu jur aku nk kongsi..haha..the end..