Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Saturday, June 20, 2009

bila semuanya jadi 1...

Semuanya jadi 1,coz aku nk cita banyak benda dalam 1 post..ok x??kira cam buletin khas june bersama Hisham..kire alrite ler ye..




Firstly,Selamat hari bapa ku ucapkan kepada ENCIK SULAIMAN.
Even abah slalo kedekut xmau bg top up,
Abah garang tyme muda2 dulu,
Abah suka bantai angah coz xmau g ngaji,
Abah payah nk puji angah,
Abah bising ble angah kuat tido,
Abah berleter ble bilik angah cam tongkang pecah,
Abah perli angah xreti masak n malas wat tlg kemas umah...


Angah tetap sayang Abah!!Abah syg angah??haha..
Apa2 pow mekasih ye Abah..
Terima kasih kerana atas cintamu,ku lahir di dunia ni.
Terima kasih kerana dah membesarkan anakmu ni.
Terima kasih kerana dah banyak berkorban utk anakmu ni meskipun dia xpernah hargai.
Terima kasih atas segalanya.







Secondly,aku nak gtaw aku dah xtinggal kat kolej Cendana,seksyen 6.
dah berpindah ke Kolej Cemara,blok 8,tingkat 5,laman 1..
apa ye aku nk komen kat cni...emmmm..
masa nak daftar,kene tegur baju xmasuk dalam..
xsporting ar pak cik nih..bukan ari isnin pow..
Ari 1st aku dah gaduh dengan pengendali cafe kat cemara..
aku order punye lar lama nk mampuih..
tgk2 owg yg mai lmbt dpt dulu,sejam lebih tunggu..
aku pow sound ar..haha..xsangka aku berani gler lak..haha
nasib baek ada pokyo n asri leraikan..haha..macam2 ko ni hisham..
malam lak nyamuk banyak gilerrrrr...terganggu tidowku..
kene beli ubat nyamuk,xpow kelambu..hehe..baru romantik
tidow dgn asri..haha...



Next,nk tanya korg nie soalan cepumas
musim apa skrg ni kat perak kalo korg pandai???
apa tataw??????aduish...
musim doyan(durian) ler kome..xreti2..
ape lg tunggu yop?!moh ler melantak doyan..yummy..
haha..langkah kanan aku ble balik bote minggu nih..
dapat merasa doyan.bukan sng kowt..lame gle2 xdpt mkn..huhu..
memang kene time aku lik,ada lak doyan..
tmbh2 lg ada ikan patin msk tempoyak opah aku wat..
rasa macam xmau lik s.alam dah..hehe..
aduih...sedap hingga menjilat jari..

topic keempat lak
hari itu kembali ke sekolah lama gua,SMK SERI ISKANDAR..
wow..berkurun lama sudah tak ke sekolah..
akhirnya ada gak kesempatan ke sek ni,ingat dah xada peluang nak g..
actually g sn coz ada program dgn bdk2 form5 yg bakal
menghadapi SPM 2009..berkongsi pengalaman sbg bekas pelajar SMKSI..
bg tips2 belajar n beri pendedahan haluan selepas SPM..
bukan aku sorg jur,ada Azfar,Akila n Amira..nervous gila kowt time tue...
anyway terima kasih atas jemputan pihak sekolah
terutama cikgu Wan Rohana n cikgu Normah..
ingat lg ye kat saya..hehe...
terima kasih gak kat bdk2 form 5 2009
yg sudi mendengar abg berleter ye..haha..
kalau jmp mana2 tegur lar ye..ekeke
good luck for SPM k..
wat lelok..ingat target tinggi!!!!

Ni gambar tahun 2005 tyme aku form 3,kelas 3B1.
Masa ni jrg2 pakai spek..so teka ar mana aku..haha

Lastly,aku nak ucap tahniah kepada kawan2 daku yang bakal melangkah ke alam universiti..
wey korg tahniah..dapat mana2 gtaw ar aku ye..
senang2 contact aku ye..kalau msg gerenti dilayan except kalau tak ada kredit..haha..