Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Monday, September 7, 2009

berkabung...

huhu..sgt sedih,terkilan,kecewa, atiku dilukai..

nape????hp aku da ilank...dicurik....

hp nokia n70,berwarna itam yg dibeli hasil titik peluh aku bekerja sebagai pemotong ayam di azni entreprise selepas spm.....mende pertama aku beli dgn duit gaji aku sendiri...

kecewa glerrrrrrr bertambah2 bler dlm hp ada gambar2 yg mempunyai kenangan yg xmampu diganti dgn harta mahupun darah terutama gmbr ms kat mrsm pdrm,intec dan bersm teman2
yg disayangi slalo berserta rakaman video yg berunsur sentimental bg daku..

pencuri yg kejam..ko ingat aku beli hp aku gne duit mak apak ko ke??????!!!
aku guna duit sendiri la bingung..adoi....

kau sgt2 kejam....bodoh...................kalo nk bg hp aku lik...
kol ler sape2 contact dlm phone tue..pura2 ar kata ko jmp..
kalo xmau kene cincang dgn aku..pahammmmmmmmm...

*buat masa ni, hisham terputus hubungan dgn dunia luar*
blajo utk trial......huhu...wish me luck...