Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Monday, September 21, 2009

hari ini hari raya lah...




MALAM RAYA


kegilaan main mercun.
dah berjanggut pun main lagi.hehe

Eleh main bunga api je??
xmencabar langsung..ceh

Menjelang malam raya. xlengkap kalo xmaen mercun. wajib tiap2 raya main mercun, xkira pose penuh kew x, mercun main gak..haha..Raya tahun ni sambut sederhana je.xada yg lebih xada yang kurang.Walaupun raya ni biasa2 je tapi tetap best.Aku kan kanak2 riang.So raya kene sambut dengan sangat gempak n kene pastikan sgt2 best..malangnya, aku lupa nk trim janggut n misai lak..aduhai..tu sume ingat aku da tuwe.dorg pow xkasi duit raya.. kalah lar aku dengan zaty t..kami lawan duit raya sape lg bnyk..xpe2 raya sebulan..ada masa nk kumpul duit raya(cam bdk2 xbaligh je)..huhu..paling pelik tyme raya ni..ada owg ingat aku blajo kat pondok!!!kalau sorg dua xpe lagi, ni ramai lak cakap cam tue..siap panggil aku ustaz..adoi..aku ckap ar aku mana layak jd ustaz..then, dorg ckap tue doa..mana taw akan dtg jd ustaz..taw ar janggut aku panjang, tapi muka xmcm alim mana pow..jangan ar gelar aku sampai macam tu..nanti aku nk wat jahat pun susah.rasa serba salah..jadi cam akhil hayy kedua..naye..huhu...macam mana pun bagi aku Raya thn ni mempunyai kelainan dan keunikan sikit.

1. Yang wat raya ni lain. Ni sebab raya pertama ketiadaan yeop sani yang telah kembali ke rahmatullah.. raya tahun ni xamek gmbr sekeluarga coz xnk bg isteri arwah yeop sani terasa kehilangan. Jalan beraya kat kg pun isteri arwah xikut sekali, xmcm thn2 lepas. Maybe ie masih terasa ry sm2 dgn arwah dulu..Nsb baek anak arwah still ok..al fatihah utk arwah.semoga arwah diletakkn dlm klgnn mrk yg bertaqwa kpd Allah swt.Amin

2. Ni lar raya last aku sambut ketika umur belasan. Pasnie aku da mencecah 20-an. wow aku dah makin tuwe.huhu..skrg dah ada tanda2 duit raya dah makin kurang.adoi....pasni xada makna lar raya aku (ish3 ingat duiit ry je)

3. rekod anto kad raya terhenti..dr tahun 1997-2008 aku xpenah lupa nak kirim kad raya kat kwn2 tapi tahun ni aku xada mood tulis kad raya lak.huhu..anyway thanks kat sape yg ingat gak anto kad raya kat aku..sonok ar dpt kad ry drpd korg..tahun dpn aku
bls k..hehe..keseronokn dpt kad ry gler best..tp msg2 pun ok lar...mekasih gak sape yg bg msg
raya..hehe

GamBAR2 ari raya yang ala2 cover majalah mangga.
wakakaka....

Mohon maaf dari kepala ke hujung kaki




sulaiman's sibling wat comei

teka gigi sape paling putih n berkilau???


wat ala2 silat lagenda..pelik semacam je


1 bdk hensem
2 bdk nakai
3 bdk masam

Saya sangat suka raya. sayang sedare2 saya. sayang sume. xmau lik s.alam ley??huhu