Friends are like the colour pencils ,
they colour our lives ,
I may not be your favourite COLOUR ,
But hope you will need me some where to complete ur picture (unknown author)

Thursday, September 24, 2009

seharian beraya bersama teman2

flying high..teruja yang amat sangat..
dapat memenuhi durasi 24jam beraya bersama teman2 lama..
tidak pernah ku jangka dapat ketemu mereka kembali..
alhamdulillah raya ke-5 dapat raikan aidilfiri bersama

pagi : pagi2 dah beraya dengan kawan2 ex-sk jalan pegoh ipoh..dapat beraya umah nora,puteri...seronok bile imbas kembali kenangan masa kanak2 riang..puteri still ingat lagi yang dulu aku suka nyanyi lagu ct nurhaliza masa darjah 5..haha..ilank macho aku sekejap bler ie bukak cita tue lik..haha..kami rancang nak melawat cikgu mathematics kami masa darjah 1, cikgu zainon..mungkin cikgu dah xingat kami lagi, tapi nk saNgat2 jumpa lik..cikgu ni sgt garang.. dulu aku slalo xhafal sifir, ckg zainon tarik sideburn aku..sakit gle..ie pow ske tarik telinga aku..kalau nak tahu, telinga kiri aku panjang sebelah sbb slalo kene tarik dgn ckg zainon..haha..xpe cikgu, sebab ckg slalo belasah saya, smpi skrg saya suka math..haha

tengah hari : pas puas beraya kat pasir puteh ipoh, then g manjoi lak..g raya umah eemir,ex-mrsm pdrm kulim kedah..dia wat air asam masin..sedap gila kowt..jarang dapat minum air ni tyme rumah terbuka.kat umah eemir, baru ler ley tgk malaysia has multiracial..ada india,cina n melayu makan sama2, sembang sama n dorang makan pun guna tangan..susah nak jumpa suasana 1malaysia cam ni..cuma kat rumah terbuka eemir baru aku jumpa..hehe..aku jumpa gak syakir,hilmi n adib..adib yang makin gemuk tu xhabis2 perli aku..dia kutok aku kata aku da jadi boy band..taw ar muka aku makin ensem,..xpayah ar smpi kata ada band..haha..adib dok perli2 sampai si hilmi n syakir percaya aku ada band sendiri..ish3..aku nyanyi pun xbetul, ni kan nk wat band sendiri.lawak bebeno..adib dah nk g usa..dah g sn, g ar jmp tenany..haha

Petang : beraya dengan ex-smk seri iskandar lak..tyme raya baru dapat jumpa minah2 n mamat2 nih..al maklum sume dah jadi wanita n lelaki berkerjaya..so paham2 lar susah nak jumpa..semua dah macam2 stail..hehe..semua dah pandai bergaya, dulu tyme sekolah sume comot2 je..kah3...sonok melayan kerenah si syaq,kila,najwa,mira,hadi,razif..dorg still kuat melawak cam dulu..xlekang aku nk gelak jur..hehehehe..best gak dapat duit raya kali ni..haha..menimbun2 duit raya aku..haha

sekarang??? keletihan mula membelenggu setiap penjuru badanku yang sasa ini..mood beraya aku yang dah sangat kemuncak sudah menunjukkn tanda2 semakin berakhir..kini tiba lah masa
untuk berpuasa sunat 6 aidilfitri lak...jom kita puasa sunatt reramai...hehe...mungkin kah raya ni last di malaysia??ntah ler..hehe


windu lak berbuka pose sama2 teman2..huhu